onsdag den 25. april 2018

Til brudeparret

Til dette kort har jeg brugt Bo Bunny papir, genfundet ved oprydning på mit scrapværelse. Er vild med farven petroleum, og pga. motivet med brudepar faldt valget på rosa tilbehør.





Jeg er ret vild med kombinationen af det rå og det yndige. Derfor har jeg valgt at male et stykke bølgepap med rosa som baggrund. Den smukke doily diecut har jeg haft liggende længe, den blev klippet over på midten og monteret.




Blomsterne var hvide, de er stemplet og embosset, lidt svært at se på fotoet.

De smukke perler i midten af blomsten har jeg købt i mange forskellige farver. Tak til Dorthe/Pips for at vise mig dem, er VILD med dem. Lidt gaze og grene lavet med en ny die passede lige.

Mine kort kan nu købes i 2 butikker her i Brørup, Othello Bageriet og tøjbutikken Inn Art, begge i hovedgaden.

Har tidligere haft dem til salg hos den lokale guldsmed og en anden tøjbutik, begge er desværre lukkede i mellemtiden. 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar