tirsdag den 3. september 2013

Nellie Snellen børn

 
Endnu et kort med de flotte motiver fra Nellie Snellen Vintage. Med dem som motiv kræver det ikke meget hurlumhej for at lave et sødt kort. Her er brugt Blue Awning Zinnia Swirl Flat papir, købt af Pips til Scrap i Billund. Derudover har jeg brugt nogle WOC blomster, en medaljon købt i Netto, et par glittergrene fået af min mor, et tag dekoreret med en sommerfugl fra noget tøj, et af mine bedste køb til dato er det søde stempel fra North Stamps, som er købt i et sæt med forskellige til lykke stempler. Tak til Bodil for at vise mig dem på en fælles indkøbstur. 
 
Jeg vil også lige takke jer mange gange for jeres altid søde kommentarer. Det er jo dem, der giver mig lyst til at blogge - og kigge rundt på alle jeres blogge også. Så tusind tak for det.

10 kommentarer:

  1. Hvor er det altså bare flot, virkelig flot. Jeg er helt vild med de blå farver, og de her er bare super klare og flotte i farven, og alle dine små ting, gør bare det hele helt færdigt på sådan en super måde. Kanon flot arbejde .........igen igen.

    SvarSlet
  2. Wauw Susanne - hvor er det et smukt kort!!! Farverne matcher bare mega godt!

    SvarSlet
  3. Et rigtigt smukt kort hvor det søde motiv er så flot indrammet med dine blomster

    God tirsdag

    SvarSlet
  4. Hold da op, hvor har du været aktiv siden jeg var forbi din blog sidst ;-) Dette kort er rigtig sødt og dejlige blå farver ;-)

    SvarSlet
  5. Sikke et flot kort. Jeg kan rigtig godt lide den blå farve og billedet - selvom stilen ikke er noget, jeg får lavet.

    SvarSlet
  6. Rigtig flot kort. Ja de vintage motiver er lækre.

    SvarSlet
  7. igen et smukt kort i skønne farver og dejlig motiv!

    SvarSlet
  8. Det er virkelig smukt-flotte farver

    SvarSlet