lørdag den 23. juni 2018

Et kort til den romantiske pensionist

At jeg er stor fan af den romantiske stil er svært at skjule. Den akvamarine farve er brugbar til alle.



Jeg har brugt en doily som baggrund, og denne er min absolutte favorit. Papiret er sværtet
for at samle farverne.



Jeg er igen begyndt at bruge alle mine stempler mere. Tidligere har jeg været meget skuffet pga.
ujævnt stemplede motiver, men så fik jeg anbefalet at bruge en Stamping Buddy Pro.

Behøver jeg sige, at jeg er stor fan... - og den er så nem at benytte.



De hvide blomster og bånd er farvet med Distress Oxide sværte, og jeg er vild med muligheden
for at arbejde med flere lag og forskellige farver.



Flere steder er der spredt pailletter, perler og drops i et tilfældigt mønster. Jeg synes det giver et
eksklusivt touch til kortet.



Til mine kort bruger jeg ofte blonderester, små mellemlægsservietter, pynt fra smykker og diverse
"genbrug". Denne blomst er blevet sværtet med brune og grønne farver. Den fik 3 lag, før jeg
var tilfreds med resultatet.



Fortsat god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar