lørdag den 9. juni 2018

Et romantisk hjertekort

Det er nu officielt - jeg er blevet gæstedesigner hos Picturing the World. 

Som stor fan af Maja Design faldt valget på de rosa og lyseblå farver. Jeg har klippet 3 lag papir,
som er blevet flosset og sværtet for at skabe et lidt mere råt look. Jeg elsker kombinationen af
det romantiske og det rå på samme tid.


Blomsterne er farvet med pink pigment. Jeg blandede pulveret i vand og malede blomsterne
2 gange med en vandpensel. Det giver det smukkeste perlemors-look. De er fixeret med
Artists` Picture Varnish, hårlak kan også bruges. Jeg har stanset en swirl ud, som er klipppet
i mindre stykker som en luftig baggrund.


Blomsterne indrammer det smukke motiv, alt er sværtet for at skabe sammenhæng.



Det lækre bånd er også farvet med en tyndere blanding for at matche blomsterne. I midten af
sløjfen er en krone monteret, er helt vild med lækkert pynt - disse er skønne.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar