tirsdag den 14. maj 2019

En svaghed for hjorte

En svaghed for hjorte

2018-09-29
Studio Lights nye Wonderland winter blok har de smukkeste motiver og farver.




Mintgrøn er min yndlingsfarve i øjeblikket, så det blev til et julekort med detaljer.

Jeg har flosset alle kanter voldsomt og sværtet med en olivengrøn sværte.

Det flotte hjortemotiv skulle være fremtrædende, så pynten er minimeret.



Har en forkærlighed for lækre doilyer, denne er bare så lækker.

Med en stencil har jeg lavet et skødesløst aftryk, det må gerne se tilfældigt ud.



Som nogen måske har bemærket elsker jeg blomster, og gerne mange af dem. Disse hortensiablade er lige sagen med en lille blomst indeni.



En brun twine faldt også lige i min smag til dette kort.



Ofte skaber jeg balance i kortet ved at gentage en teknik, her brugen af stencillen på begge sider af motivet.

Håber det faldt i jeres smag,

- Susanne

Ingen kommentarer:

Send en kommentar