tirsdag den 14. maj 2019

Guldbryllupskort

Guldbryllupskort

2018-12-22
Mine forældre fejrer guldbryllup mellem jul og nytår, så jeg har varm embosset min favorit doily die, teksten, blomsterne og også kanterne og 2 hjørner med guld på det ene lag papir.



For at se mest muligt af doilyen, har jeg skåret den over på midten og rykket dem fra hinanden.



Et par blomster har også fået guldbehandling, og kanterne på papiret er sværtet. En lille blonde blev der også plads til.



Jeg har flere tekster med guldbryllup, men skriften på denne er så fin, derfor måtte jeg skrive GULD med en tusch.



Jeg har givet 2 lag embossing med guld for at dække optimalt. Derefter er kanten sværtet.



En grov twine blev sat bag den store blomst, der er malet let med en vandpensel.

Jeg vil ønske jer alle en rigtig glædelig jul og et godt nytår.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar