mandag den 14. oktober 2013

Et herre-fødselsdagskort


Min veninde Helle har bestilt kortet til sin kæreste Torsten. Jeg har været i gang med det et stykke  tid, og det har virkelig været en udfordring og har drillet. Men nu blev jeg endelig tilfreds med det. Papiret er købt i England på nettet, tekststemplet er fra Hobbygården og datoen er lavet med mine Just Rite stempler, som jeg bruger alt for sjældent. Den søde dino er købt i Søstrene Grene på et ark med mange andre dinossaurer. De embossede tandhjul har jeg lavet i Billund Scrapklub til en lille make-and-take ved Dorthe/Pips. Derudover er der brugt små bogstav stickers fra Gavlhuset i Haverslev og en enkelt tandhjulsbrad fra Tim Holtz.

Kan I have en god dag derude. Jeg fik pludselig en ekstra fridag, da mine dagpleje tvillingepiger er syge. Jeg er lige startet efter en lang orlov og har kun de 2, der lige skal blive helt trygge, inden der starter et nyt barn snart.


4 kommentarer:

  1. Det er da blevet mega flot! Jeg kan ret godt lide papiret du har brugt! Så noget papir kan vi da blive enige om - haha.
    God ny uge til dig.

    Knus

    SvarSlet
  2. Dejligt med en ekstra fridag. Flot herrekort.

    SvarSlet
  3. Lækkert herrekort her og fine detaljer, og ser da bestemt godt ud, og slet ike som on det har været så problematisk. Rigtig flot.

    SvarSlet
  4. Dejligt med en ekstra fridag.
    Fed herrekort, - med mange fede detaljer.
    Knus

    SvarSlet