mandag den 21. oktober 2013

Et Paris-kort



Endnu et af kortene fra min mega-scrap-dag. Papiret er fra Inkido - Forever Summer. De lækre Tim Holtz Visual Artistry stempler har jeg købt af Dorthe/Pips. Dem skal jeg fremover have brugt noget mere, da jeg er helt vild med dem. Lidt hønsetråd diecut, nogle rosa knapper og en label fra Tim Holtz Tattered banners. De fine grene har jeg fået sammen med et fødselsdagskort fra Tina/Tinse. Der er brugt lidt Distress Stickles i farven Frayed Burlap.

Vil også lige benytte lejligheden til at takke for alle jeres søde kommentarer. Det er jo dem der gør, at lysten til at blogge bibeholdes. Tak.



9 kommentarer:

  1. Super fint kort. De stempler er da lækre ;-) kh 10na

    SvarSlet
  2. Fint tøse kort, og de stempler er da for fede :-)

    SvarSlet
  3. Fint kort - Godt du får brugt stemplerne - jeg gjorde ikke ;)

    SvarSlet
  4. Hvor flot Pariser kort, og i lige den rigtige farve. knus morkaren.

    SvarSlet
  5. Uha for et lækkert kort her også. Fedt stempelmotiv her.

    SvarSlet
  6. Sødt kort for lyst til en tur til Paris

    SvarSlet
  7. Ja, jeg har hængt lidt i bremsen med hensyn til at skrive kommentarer, men som vanligt, så vender jeg frygteligt tilbage...hi hi...Dit kort er rigtig sødt og fedt at du har brugt nogle knapper!! Det ses ikke så mange steder mere. Jeg kan godt lide din blanding af stempler med sort og alt det lyserøde!

    SvarSlet