onsdag den 28. marts 2018

Konfirmationskort - model a la Annette

Dagens kort er inspireret af min sidemand til Convention, Annette, der tidligere har været designer hos Picturing the World. Jeg blev meget vild med hendes fine kort og måtte afprøve modellen.

Her forsiden. Den klappes op mod højre.

Papiret er lige mig, så jeg endte med at købe endnu en blok af papiret, før jeg tog hjem fra Convention i Middelfart.

Er vild med de smukke farver, de flotte figurer og de mange muligheder, det giver med at kombinere på kryds og tværs.


En af mine nye dies blev indviet, stor men flot.

Derudover kom der et strejf af pailletter i forskellige farver og et par halvperler.

Jeg har klippet et flot udsnit ud af arket og har tilføjet en sommerfugl magen til den nederste for at skabe dybde.


På venstre side er der en lille lomme til at give penge til konfirmanden.


Et par stempler fuldender kortet. Da papiret er så lækkert, har jeg minimeret pynten.


Jeg vil ønske jer alle en rigtig god påske.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar