torsdag den 29. marts 2018

Til lykke med kørekortet

Kender du det, at der ligger masser fint indkøbte scrapting, som du aldrig bruger. For mit vedkommende må det blive et rungende JA. Bl.a. rigtig mange fine stempler, som nærmest aldrig er blevet pakket ud.

På Convention så jeg for første gang de nye Distress Oxides fra Rangers. Her mit 1. forsøg.


Jeg har lige købt en Stamping Buddy Pro, et fantastisk stempelværktøj, så resultatet bliver godt og ikke ujævnt. Jeg er allerede VILD med den.


Jeg har sværtet akvarelpapir og fjernet farve flere steder igen. Der er brugt diverse stencils og efterfølgende stemplet med sort sværte.
Diverse stempelpakker fra Tim Holtz, Hero Art mm. er brugt.

Lidt flere detaljer fra kortet.

Fortsat god påske derude. 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar